Saturday, March 12, 2011

"i.. have become comfortably numb"

ibland när jag skruvar skaer, som skruvar och sånt, händer det att mitt finger domnar ute i fingertoppen. det fingret i mitten på vänster hand, långfingret. det händer inte så ofta, mest för att det inte är så ofta som jag måste skruvca saker. men igår började vi på hyll projektet i köket och då var jag tvungen att skruva, skruva, skruva. jag kunde inte lägga av för då kanske någon hade sagt ett det var ytterligare ett projekt som jag påbörjat men inte slutfört, sådär som vissa säger ibland. så nu har jag ett bortdomnat finger. sjukt störigt.

men idag ska vi iväg och bada och mysa och göra andra trevliga saker. typ hämta ut paket och handla. så nu är det dags att plocka fram lite frukost och leta fram en bikini.

No comments:

Post a Comment