Friday, September 23, 2011

f r e d a g

när jag körde hem efter shoppingen idag lös hela skogen av ett underbart mjukt marlboro man ljus. sen insåg jag att jag hade solglasögonen på. men vad gör det när hela världen blev lite vackrare. genom mina solglasögon.

kom hem med lite tröjor till kiddot, precis som vanligt. rekade även efter vinterskor till honom och det står just nu mellan två olika såp jag tänkte att mormor kunde hjälpa till att avgöra. fick också med mig en svala att ha kring halsen, en t-shirt som säger att rock stole my heart away, ett par sådana där jeans som man inte vet riktigt om det är leggings, jeggins eller nåt annat ggings. men jag anar ggings för dom har nämligen inga riktiga fickor fram och det ska jeans ha, om man går efter alla konstens regler (orginalet är ju levis 5-fickors.). råkade också få hem två par stövlar trots att jag hörde någon mumla något om skoförbud i morse. men det innebär ju bara att jag måste köra en sväng till det förlovade landet (ikea) och inhandla bättre förvarning. vilken lycka. 

så en bra dag helt enkelt, med trevligt sällskap. kunde bara blivit bättre om h&m haft det jag tittat ut på nätet. men, men. man kan inte få allt här i livet.  

No comments:

Post a Comment