Wednesday, October 12, 2011

den dära mitt i veckan dagen

den kom och gick (nåväl nästan). jobbade första passet som usk idag och fick massor av varma gratulationer på morgonsamlingen. sen jobbade vi till två. eller rättare sagt klockan var nästan tio över två när jag rusade till bilen och körde för att hämta mitt kid på dagis.

annars då?

jodå, vi har ätit spagetti, köttbullar och frysskadad korv, jag skar mig i handen med kökskniven (bara ett papercut men det svider som fan) fick tillbaka 193 kronor av länsförsäkringar (kundägd försäkringsbolag yada, yada, väldigt uppskattat. nu sover kiddot (snart) och jag ska dricka cola zero och käka snusklubbor like theres no tomorrow.

fast morgondagen kommer ju och då är det jobb igen. kväll. det var längesedan.

hur har ni det då?

No comments:

Post a Comment