Tuesday, July 24, 2012

Det har varit lite mycket nu.

Igen. Jag har jobbat häcken av mig. Vädret HAR varit skit. Tack gode gud allsmäktige eller valfri profet för att det äntligen har vänt. Det har hänt en hel del. Kiddot bestämde sig för att lägga nytt golv på ICA bestående av 44 000 mentos-rullar som hans mamma, högröd och jättegenerad fick plocka upp under tiden resterande kunder stod och råglodde. Ingen solidaritet där inte.


Vi har också hunnit med marknaderna. Jag blev ett linne med Jack Daniels tryck rikare och tjock.


Idag åkte vi till IKEA. Kryss i taket - jag fick med mig Hubbyn. Inköpen blev soffkuddar, the prydnads-kind. Och doftljus som luktar fräscht wc. Självklart åt vi också vår vikt i skitbilligt fikabröd och avslutade med Sveriges billigaste mjukglass. 


Vi var dessutom så sjukt aktiva under besöket att inte ett endaste foto togs. 


Thats the way we roll. Fotolöst. 


Tack och hej.  

Nu håller jag fredag. Äntligen!

No comments:

Post a Comment