Monday, February 18, 2013

Idag har jag tvingat ut min son på en promenad i byn. Jag mutade med LEGO och choklad. Till mitt försvar kan jag säga att solen sken och det var underbart väder. Det gick bra. Det blev en liten sväng. Men det blev tyvärr ingen fika utomhus.

Sen tvingade vi ner honom till bassängen. Maken till motsattskärring får man leta länge efter, för gissa vem som blir värsta vattendjuret när harärenden kommer i. Han ska bara gnälla lite om att det är så tråkigt först.

Dom övriga ska snart åka iväg och åka riktig rodel. Vad jag förstår är riktig rodel typ bob, men jag är inte helt säker. Jag känner inte för att åka isblanka med kiddot på en ynklig släde så vi myser hemma den lilla stunden dom är iväg. Jag hoppas på att kunna leta upp något intressant på tv:n, typ österrikiska Top Model med an jag smuttar lite på min citronellol innan middagen. 

Livet är bra härligt ibland.

No comments:

Post a Comment