Sunday, February 06, 2011

night

hela dagen har förflutit i någon sorts febertöcken, dock har vi ändå lyckats dammsuga, diska, bad kiddot, laga mat och äta den samt natta sagda kiddo och trycka i oss chips och snickers (jag). nu rinner näsan, huvudet känns som en ballong fylld med betong, och varenda millimeter av min hud är en aning mer känslig än en vanlig söndag.

hatar vintern och allt vad läskiga basilusker heter.

imorgon bitti ringer klockan och kiddot ska till dagis, sen ska jag krypa hem, duscha, packa skolböcker och placera rumpan i bilen och köra till ystad. ingenting jag ser fram emot. men förhoppningsvis funkar det med tillräckliga doser panodil och nezeril för att hålla mig på benen lagom länge för att skriva ihop ett grupparbete. denna veckan har jag mycket att göra så det går inte på något vis att jag är sjuk.

usch, stress does not work well on me.

No comments:

Post a Comment