Wednesday, October 31, 2012

Boooooo!

Bilden är lånad härifrån.

Att det är Halloween ikväll har väl ingen lyckats missa. Jag vet att Halloween är amerikanskt hittepå, men det skadar aldrig med ursäkter att göra vardagen lite festligare. Dock postponar vi till på fredag eftersom jag fortfarande är lite krasslig. Så (tecknade) skräckfilmer, läskiga Halloween-specials av våra favoritserier (för mig och sambon), spindelmuffins, chicken nuggets i spökform (sambon och jag äter nog någon god fläskfilegryta), skrämmande (gott) godis och allmänt ljusmys får vänta till helgen. Om det visar sig att jag är fri från jobb så går vi all in!

Kanske t o m blir en riktigt läskig film för mig och sambon. En riktig rysare. Trots att jag egentligen inte klarar av skräckfilmer för att jag blir så rädd att jag nästan kissar på mig ÄLSKAR jag det. Dock har konsumerandet av sådana filmer minskat drastiskt sedan jag jag och Kiddot blev ensamma hemma fem nätter i veckan. 

Man är ju lite av en fegis. 


No comments:

Post a Comment