Monday, April 25, 2011

solsveda deluxe

har haft en mysig dag i solen hemma hos pappa och hans familj. kiddot har tvättat bilen tillsammans med morfar och min lillebror, åkt gräsklippare och lekt med bilar. vi har ätit god mat och suttit i solen.


tydligen har jag haft fullt sjå med att passa så att kiddot inte skulle bränna sig i solen, att jag har glömt att smörja in mig själv, så nu bränner det lite på axlarna och näsan och jag känner mig frusen.

sitter också och är sugen på jansson och sill som ligger i kylen, men oddsen är att jag bara får ont magen om jag trycker i mig det nu, så vi får se om suget finns kvar imorgon. då blir det nog att vi slänger ihop en smaskig ananaspaj också, svärmors var ju så god att jag har gått och drömt om den hela dagen. så knasig man är som springer runt och tänker på mat hela tiden.

No comments:

Post a Comment