Wednesday, April 20, 2011

Wednesday

i morse lämnade jag av min lille sotare på dagis för dagens påskfest, promenixade hem och gjorde mig respektabel och körde och hämtade upp syster yster. fotografering stod på schemat för hennes del, och jag var på väg till en av de mest efterlängtade dejterna evert. jag och hannan <3 skulle promenixa, sörpla kaffe och hänga som om morgondagen depended om it. och det gjorde vi. it was amaaazing! efter en sen lunch var det dags för hannan att bege sig till jobb och jag och syster styrde stegen (bilen - i rysningstrafik) till lunds shopping mecka. vi fick tag på mer födelsedagspresenter, en billig bikini på bikbok;



uslaste bilden evert, den är i alla fall turkos, har träpärlor och är skitsnygg. och kostade bara 49 kr delen. kap! hittade också keps till kiddot, dock hade jag en annan i åtanke, men denna blir kanonfin så länge;



ytterligare en kass bild, det var lite mörkt nu när jag kom hem och vi äger ingen taklampa i vardagsrummet.

men det var inte tillräckligt mörkt för att jag skulle missa vad mitt kiddo gjort i soffan;



ritat i hela soffan. yay. dynöverdragen ligger i tvätten nu och vi hoppas att dom blir rena, annars blir jag rätt ledsen faktiskt.

nu litar det åt lite the big bang theory och sedan sängen.

No comments:

Post a Comment