Friday, June 10, 2011

frikkin friday, fuck off.

sitter i ett snorkallt vardagsrum med två lager filtar och står ut bara för att jag vet att det kommer att vara en bastu här när vi stiger upp imorgon.


lyssnar på melissa horns senaste singel och dricker cola, the light version. jag känner mig skrämmande premenstruell och med tårar i ögonfransarna sitter jag och suktar efter värsta jättelådan med "hålen" från när man tillverkar munkar;



trots att jag redan har gått två (!) raider i skafferiet och tjoffat i mig alla fynden. dessutom känner jag mig tjocksmocklig och undrar hur jag ska lyckas knö mig in i klänningen till studentskivan imorgon. och om jag ska orka bege mig dit med ett kiddo som rymmer så fort han får chansen.

också har jag ont i magen för att det bara är för mycket nu. skola + jobb var en usel kombo. att jobba och köra apu 14 dar på raken kommer att knäcka mig. det är nästan så att jag önskar att det var höst så att allt äntligen kunde vara över. hela sommaren. kaos.

nu går jag och lägger mig innan jag börjar grina på allvar.

No comments:

Post a Comment