Monday, June 13, 2011

phuu

vanligtvis när det blir fint väder så sker två saker i bloggvärlden (eller, det händer säkert fler saker, men dom är inte relevanta för detta inlägget).

1. alla bloggare myser i solen och uppdaterar därför mer sällan (kanske en grov generalisering, sorry)

2. alla bloggläsare är ute i solen och hinner inte/vill inte/bryr sig inte om att läsa bloggar för dom har fullt upp med att trycka i sig glass och sola i nya fina bikinin, eller svepa öl på någon göttig uteservering.

jag har varken tid att läsa bloggar eller att uppdatera min egen, knappt. jag jobbar/pluggar/introduceras för något dokumentationsprogram/har medicin utbildning/tvättar/myser/lagar mat/tränar/sover. sånt där annat viktigt som hör livet till. ni vet.

däremellan ska jag vara glad om jag hinner fånga en solstråle eller två.

detta innebär att jag önskar mig två veckor på random paradisstrand (förslagsvis waikiki beach eller liknande) till hösten när jag äntligen har blivit färdig usk. då ska jag bara dricka drinkar, sola och läsa en massa böcker och inte ett dugg därutöver.

No comments:

Post a Comment