Saturday, July 02, 2011

something in the air

någonting har känts konstigt hela dagen. vädret har varit lite sisådär, men det faktum att vi svängde ihop mumsiga hallonmuffins, att jag hittade två nya (för mig) superbra artister på spotify och att jag fortfarande har ett par dagars ledighet framför mig borde ha gjort dagen bättre. men icke. det har liksom varit ett lager dimma över mitt humör hela dagen.



så nu när kiddot och jag var ensamma hemma och mös råkade jag klicka hem ett par skor. brukar aldrig klicka hem skor från nätet. jag vill prova och vela i en hel evighet, men nu gjorde jag det. till mitt försvar är dom gorgeous och dom var på super duper rea.


och kanske kan jag ha dom på bröllopet i höst. win liksom.


(återstår att se om ett par dagar om jag sliter håret eller dansar av lycka över mina nya heels. ja just det, det glömde jag nämna. ddet är ett par heels. jag har heels.. typ aldrig. kan egentligen inte gå i dom. ser ut som bambi på hal is. eller annat valfritt ostadigt djur. anywho, här är dom;)
man ba, men åhh så snögga alltså! och jag kom precis på att jag och H nog måste ta en krogrunda, eller gå och lyssna på nåt bra band i sommar och dricka öl och då är dom kanon, eller hur. super snyggt. vilken tur att jag spontanköpte dom. nu ska jag glo på tv och drömma om mina snygga skor.





No comments:

Post a Comment