Sunday, May 06, 2012

Weekly workout v.18

Veckans träning är inte mycket att orda om. Inställda pass, långa shoppingturer och oplanerat jobb har gjort att mitt träningsschema fallerat helt.

Måndag: Inställt SPIN/CORE pass så den här soldyrkaren stannade på balkongen istället.

Tisdag: Heldags shoppingtur, så jag antar att det blev lite motion även om träningsmoment uteblev.

Onsdag: PROMENIX med vagn och vän 3,5 km + STYRKA á 50 min.

Torsdag: STYRKA á 50 min + ZUMBA á 60 min utomhus på gräs. Grymt mycket jobbigare för ponnybenen.

Fredag: Spontanjobb = missat träningspass

Lördag: Spontanjobb = missat träningspass

Söndag: Spontanjobb = missat träningspass

Å andra sidan innebär ju dagarna på jobb inget vidare stillasittande utöver måltiderna, så rört på sig har man ju gjort med råge.

Men, från och med imorgon tar vi nya tag. Och dessutom ska man se till de små ljusningarna så är vi inne på vecka 3 utan choklad och vecka 1 utan godis. Känns ganska så imponerande för att handla om mig. Fika är dock något som inte går att utesluta lite då och då.

No comments:

Post a Comment