Sunday, May 13, 2012

Weekly workout v.19

Stämmer det att det har varit vecka 19 nu (frågetecken). Fy, vad fort tiden springer iväg. I alla fall, träningen gick hur som haver såhär;

Måndag; POWERYOGA a 85 min. (Riktigt skönt att få sträcka och töja och jisses om det kändes dagarna efter)

TisdagJOBB/VILA

Onsdag; PROMENIX i ösregn a 3,2 km

Torsdag; TABATA a 50 min och ZUMBA a 60 min. (Riktigt svettig träning)

Fredag; VILA

Lördag; CORE a 30 min. Verkligt effektiva övningar denna veckan, eller så var det helt enkelt bara att tekniken verkligen satt så att jag fick ut max.

Söndag; VILA/JOBB

Lite för mycket vila för min smak, men det försöker vi ta igen nästa vecka. Ska även försöka få igång lite mer löpträning när tiden finns. Det är ju perfekt träning att bara "klämma" in om ingenting annat funkar.

No comments:

Post a Comment