Wednesday, January 09, 2013

Just nu;

Sitter i sängen med TOADEN och läser ikapp bloggar och dricker hallon/kiwi/tranbär smoothie. Har dessutom hunnit plocka undan i lägenheten, diska, lämna kid på dagis och bytat ut alla utbränna värmeljus. Känner mig spontant som superwoman.

Snart väntas dock ett besök hos tandläkaren. Detta ser jag inte fram emot så himlans mycket. Inte för att jag har tandläkarskräck, tycker faktiskt att det känns helt ok att gå till tandis och gapa stort. Inte heller handlar det om hur mycket pengar jag kommer att gå back den här månaden, även om jag måste erkänna att det svider lite. Nej, det beror på att deras kundbemötande senaste åren har degraderats från "alla tiders!" till "jävligt uselt". Hade tänkt avboka tiden och leta upp en gulligare tandis, men det glömdes bort, så för denna gången får dom duga och så får vi hoppas att jag inte känner mig alldeles för tilltryckt när jag går därifrån.

Skulle jag må rent för dåligt får jag köpa mig själv något fint efteråt. Låter som en bra deal.

No comments:

Post a Comment