Friday, March 02, 2012

H&M suger.

För två veckor sedan beställde jag lite träningskläder från H&M. En tröja och tre funktionslinnen och så slank det ner en bikini också. Direkt fick jag veta att tröjan och det ena linnet skulle skickas direkt, det andra fick ett leverans datum en månad senare. Det är ju så det är med H&M så jag tänkte inte mer på det.

Idag fick jag reda på att jag bara får min bikinitrosa om en vecka - dom andra varorna är anullerade pga att dom är slutsålda. Och det ena linnet fanns inte ens med bland beställningarna längre. Hur kan man sälja slut något som man "lovat" ett kund i och med att hen fått en orderbekräftelse? Och inga pengar har återbetalats.

Man kan säga som så att arga mail har skickats och jag är jävligt besviken på H&Ms service till sina kunder!

No comments:

Post a Comment