Saturday, March 17, 2012

Shoppingspree!

Tog en paus från livet och drog med mamma på shoppingtur. Och gisses vilka fynd jag gjorde. d.brand jeans för 75:-. Små söta stormlyktor som kommer att göra sig dunderfint, eh, någonstans. Dom var ett fynd i alla fall. En mysig tjocktröja på H&Ms rea för en hundring och nya träningsleggins, fast jag är inte riktigt säker på att storleken blev perfekt där. 2 par tuffingskor för 200:- och en ny säng till kiddot från blocket. Hämtade den hos världens finaste par i limhamn. Så efter sängköpet fick vi ge oss in om IKEA en sväng också och köpa nya lakan, matchande sängkläder (han sover ju fortfarande i vårt sovrum pga platsbrist) och en jättefin gosedrake för femtiolappen som genast blev kiddots nya vän.

Behöver jag säga att jag är alldeles slut nu?

Fast jag retar mig att jag glömde kanelbullen på IKEA.

No comments:

Post a Comment