Sunday, March 04, 2012

Weekly workout v.09

Måndag: CORE á  30 min + Zumba á 60 min

Tisdag: VILA

Onsdag: VILA

Torsdag: Styrka á 45 min + Zumba á 60 min

Fredag: SPIN/CORE á 30 min vardera. Jag säger bara shit, alltså. Under de 30 minuter som vi spinnade trodde jag att jag skulle dö flera gånger om. Man tror att det bara är lite cykling liksom. Det är ju lätt. Men nej, nej. Varje gång hon sa att vi skulle öka motståndet dog jag en aning och det fanns inte en chans i världen att jag kunde stå upp när man skulle. Jag satt ner hela passet och det känns i rumpan idag vill jag lova. Utöver det? Fy, fasiken vilken bra benträning! I love it!

Lördag: CORE á 30 min (det är helt underbart att kicka igång helgen med lite träning på morgonkvisten.)

Söndag: VILA (missade Zumba + BOX på grund av jobb, men vi kör på nästa vecka istället.)

Det känns som en fullt tillfredställande vecka. Jag hade gärna velat vara med och testa BOX passet som jag missar även nästa söndag, men det kommer tid för det också längre fram.

No comments:

Post a Comment