Friday, March 02, 2012

Helt vanlig fredag.

Hängt med kiddot, bakat kaka, lagt puzzel, handlat, varit hos frissan och trimmat kalufsen, dock vet jag inte än hur nöjd jag är, men det växer ut, ätit vrålgod fredagsmiddag och varit och tränat på världens svettigaste pass, I kid you not. Spinning alltså. Jag svettades så mycket att det liksom rann ner i ögonen och brände så att jag blev helt blind. Jag svettades t.o.m på underarmarna. Det händer inte mig så ofta i alla fall. Och det sved gott i låren.

Nu blir det att titta på lite skräptv innan det är dags att ramla i sängen. Jag är inget fan av sena nätter. Mest för att jag har en tonårings behov av sömn. Mindre än 12 timmar och jag är en zombie.

Skojar bara, men allra minst 8 timmar måste jag ha annars får man nästan sparka mig ur sängen och ge mig kaffe intravenöst. Det är pinsamt, jag vet.

Annars då? Hoppas att ni har en bra fredag allesammans.

No comments:

Post a Comment