Monday, November 29, 2010

Nighty

Idag har det varit en fin dag. Jag känner att en del som hänt efter mig blev gjort. Och ända fram till nu den sista timmen, efter en bad relaterad olycka som framkallade lite gråt, så har vi haft en lugn och mysig kväll. Sambon är lite sjuker, han påstår att jag har smittat honom, dock, om jag inte missminner mig, så insjuknade han först.

Men det vill han såklart inte komma ihåg.

Själv känner jag mig ganska kry igen. Detta innebär att efter lämning på dagis imorgon är det jag som hänger mig åt ett träningspass, sen måste även lite plugg prickas av från listan. Det ska dessutom torkas apelsiner i ugnen och göras trolldeg-tjosansvejsan pyssel till julklappar. Men mer kan jag inte knysta. Det är ju en secret, in case någon relative skulle få för sig att läsa här.

Så, shyysh.

No comments:

Post a Comment