Monday, November 29, 2010

Sitter och håller på och sorterar papper från förra kursen. massor av papper. Skrivar spottar ur sig ny hela tiden, men jag känner att jag börjar få ordning på det nu. Har även förberett allting för nya kursen. det känns bra med framförhållning.

Däremot känns det inte så jättbra att jag har en tenta nästa vecka som jag "glömt" bort att börja plugga till. Jag drar mig för att sätta igång. jag pluggar inte bra utan kaffe och av någon anledning kokar vår kaffekokare bara äckligt kaffe just nu. Det är som om den inte tycker om mig längre. Det är kanske för att jag önskar mig en ny. Sårade känslor, perhaps?

På schemat idag står också att lägga över alla bilderna från kameran och få ordning i fotomappen på datorn, samt bränna ut en liten säkerhetskopia.

En dusch hade också suttit fint. Nackdelen är bara att det är så kallt att gå ut i snöstorm nyduschad. Måste ju hämta hem lilleman från dagis också någon gång i dag.

No comments:

Post a Comment