Sunday, August 14, 2011

it's all done..

hemma. praktiken är avklarad, passed with flying colors. så nu har det lugnat ner sig en aning. studierna hänger fortfarande över en och jag har lyckats få en hel del extra jobbtimmar, men utöver det är det som vanligt igen. så nu finns det äntligen tid att planera in sånt som är viktigt igen.

. kaffe och skitsnack med f och barna och en välbehövlig shoppingtur med samma böna utan kids.
. kaffe och skitsnack med f och e, we've got some catchin' up to do.
. l och jag ska ut och traska i skogen och fika, för det är det vi är bäst på.
. jag och hannan ska ha en utekväll vi sent ska glömma och slå på stort och slå rekord genom att träffas hela två gånger samma år.
. jag ska gå och klippa barret och hoppas att detfinns något kvar efteråt trots allt slit jag utsatt det för sedan österrike.


. och mest av allt ska jag mysa med dom jag har här hemma. och njuta av allt fint vi har. släppa fejjanhetsen om det perfekta livet och inse att vi har det alldeles perfekt här, bara vi.



No comments:

Post a Comment