Monday, August 15, 2011

like any other

dagen idag blev ganska mycket som jag hade planerat. sista arbetet i kursen lämnades in, löprundan + abs klarades av ganska smärtfritt (knäna klagade lite den första kilometern och nu ikväll kände jag av en stel muskel på framsida höft som kan ställa till bekymmer på löprundan imorgon bitti, men vi får se.) blommorna blev vattnade och lite annat småfix klarades av.

dessutom klarades kiddots första dag på dagis av smärtfritt, trots 9 veckors semester och ny avdelning. min stora kille, så duktig. dom verkar kunna hantera trotsiga treåringar bättre där än på den tidigare avdelningen.


imorgon tänkte jag slänga ihop lite knäckebröd, ett par dokument ska skrivas ut och en runda i friska luften ska klaras av innan det är dags för jobb.

nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen med bad teacher.







No comments:

Post a Comment