Tuesday, August 09, 2011

just a thought..

häromdagen på jobb satt vi och pratade några stycken. vi pratade om kärlek, att hitta någon, pirr och den oundvikliga kategorin utseende. jag vet att det oftast är det man ser först. att det är det som till en början blir viktigast, innan man kan krypa in under skalet och lära känna varandra. men utseendet, det är bara vad som attraherar, det man älskar sitter på insidan.


kärlek är att älska någon även fast man blundar.


så är det för mig i alla fall. det är humorn, förståelsen för varandra, den känslomässiga närheten, it:et som finns mellan oss två som spelar mest roll.


och nu ska jag sluta svamla och istället försöka fokusera på att kura ihop mig i lånesängen för imorgon väntar dag 10 på jobbmaratonet. imorgon är det på sjukhuset igen och jag kan tyvärr meddela, it ain't nothing like grey's.

No comments:

Post a Comment