Friday, February 24, 2012

Hemmafix och pannkaksfredag.

Gårdagens träningspass (styrka + zumba) körde totalslut på mina armar. När jag efter dusch och mat landade i soffan kändes det som om jag bar på ett stort kylskåp som jag inte kunde släppa. Dessutom insåg jag att handledskyddet var en gudagåva - både på jobb och träningen. Så nu ska jag hålla ögonen öppna efter ett som sitter lite bättre och sen kan jag kan slippa känna den där molande värken och domningarna i handleden så fort jag använder den. Idag är träningsvärken molande men underbar. Världens bästa kvitto. Träningsvärk alltså. Inte värk. Imorgon är det dags för CORE igen ochjag längtar efter att får sätta tänderna i den där övningen som bara blev kaos sist. Skam den som ger sig liksom.

Idag kör vi en vilodag från träning och ser till att röja lite här hemma, baka till morgondagens kalas och mysa. Dessutom passar vi på att ha pannkaksfredag. Inte illa.

No comments:

Post a Comment