Saturday, February 04, 2012

Swoosh

Alltså den här helgen. Jag vet att den inte är slut än, vi har ju en hel dag till imorgon, men den har bara swooshat förbi. Vi har åkt pulka, vi har fikat, vi har pottränat, fikat, myst, blivit inne-isade hos mamma, haft tjejkväll/filmkväll/gottefrossa med syster, fikat, brottats med minnen, pottränat, myst lite till, tittat på umizoomi och frossat i ärtor. Det har liksom varit fullt upp.

Och nu rullar vi fram. Nästan.

Jag har stiftat en no computer rule här hemma under kiddots vakna tid. Fast han leker själv (och vill leka själv) så vill jag stötta honom mer i det sociala och i leken och såklart vara med honom. Det är så jäkla lätt att fastna framför bloggar och fotoredigering och annat livsviktigt och man glömmer bort den viktigaste människan i världen. Så, lite tunt här, tills jag kommer in i en bättre rutin med livet.

Men ni förstår säkert.

Och det är ju faktiskt helg, se till och mys lite extra med era kära istället för att sitta och läsa mitt dravel, så ses vi på måndag/tisdag. Deal?

No comments:

Post a Comment