Monday, February 06, 2012

Kvalitetstid och viktiga människor

Hatar rysskylan. Här hemma är det så kallt att nagellacket vägrar torka och jag har förlorat tre fina naglar till köldsprickor de senaste dagarna. Tur för mig att jag har beställt vinterskor och nya varma strumpor.

Annars har dagen varit fylld med jobb, lek och umgänge med fina (stora och små) människor. Sådana dagar är så fina. Imorgon väntar mer kvalitetstid med fina människor och en sväng på stan. Tänkte försöka hitta lite pysselsaker åt kiddot och lite smått åt mig själv. Varma saker.

Nu ska jag återgå till att flåsa på naglarna och hoppas att det snart går att lägga på andra lagret (försökte med seche vite innan, men inte ens DET torkar).

Man kanske skulle shoppa ett extra element också imorgon, när man ändå är out and about.

No comments:

Post a Comment