Wednesday, February 15, 2012

OnePiece?

Det måste vara THE plagg som har delat upp befolkningen i två läger. Antingen älskar man dom eller så hatar man dom. (Vad man dock inte borde göra är att gå ut i dom på stan). Jag har varit sugen länge. Köpte en kopia som hade passform värre än en svart sopsäck. Vi pratar riktigt illa. Men de där äkta. Dom kan man ju få i ministorlekar som borde kunna sita lite snyggt. Dom kostar såklart därefter.


Men så härligt att få krypa in i någon av dessa efter en lång dag på jobb eller efter duschen efter ett riktigt tufft träningspass. Jag är sugen. Nu mer än någonsin.

Får se till att få lite mer timmar på jobb så att man kan klicka hem en.

2 comments:

  1. Dem är verkligen helt underbart mysiga.. sitter med min på mig just nu ;)

    ReplyDelete
  2. Ja, jag måste säga att jag är sugen!

    ReplyDelete