Sunday, May 15, 2011

the last night

det har blivit lite slappt här de senaste dagarna. för mycket skräp intag och för lite rörelse. mycket på grund av sjukdom. men nu får det vara nog. jag tänker göra som chipswallin och sätta igång ordentligt imorgon. morgonpromenix och hela köret. och jordgubbar istället för dubbel jappet/marabou kakan/lindor kulorna. eller något annat bra. skitsura satsumas till exempel.

dessutom blir det spännande skrivande om lagar och möten, integritet och självbestämmande. och så sportar jag nya hårfärgen.

det är lite oklart varför jag ser ut som en urkramad och dassig wettex trasa/babyface men meningen med bilden är ju det röda håret.

ser ni? rött!

och boken jag ska läsa ikväll innan mina blå slocknar. det blir nog en tur till das bibliotek också. studentlitteratur, bah. tur att man kan förena nytta med nöje med skönlitteraturen.

No comments:

Post a Comment