Saturday, May 28, 2011

Ni glömmer väl inte mamma imorgon?

mina inlägg vill fortfarande inte publiceras från ajfånen, så inlägget om morsdag får skrivas om via datorn istället. nåja, det innebär ju sjukt mycket bättre bilder (att ta foto på datorskärmen blir ingen hit).



jag är ju mamma, så jag vill ju också uppmärksammas imorgon. (jag skiter i att det är en kommersiell tramshögtid, i want presents!). dock imponeras jag inte av några picknikkorgar eller ladyshavers.


jag vill ha något som är bra för hälsan. typ den här fräsiga motionscykeln från rusta.



då har jag något annat att göra på kvällarna när jag tittar på tv än att frossa godis. great. snyggt rosa är den också, plus i kanten.

behöver nya walkingskor också. får ju lägga löpningen på hyllan eftersom jag har ett mosat och sorgligt knä sedan snowboard incidenten i flachau. men promenader går utmärkt. såklart måsta man ha ett par easytones. man får ju snygg rumpa och snygga lår bara av att ha dom på sig i stort sätt. win liksom.


dessa;dessa;


eller dessa skulle jag vilja ha;


trots att dom höga modellerna är supersnygga och dessutom skitläckra i rosa, så känns kanske dom låga svarta som ett bättre alternativ att träna i. detta kräver nog lite eftertanke.


nåja, det gör inte så mycket eftersom sambon inte läser bloggen, så det innebär nog att jag får köpa dom själv.


nu nannar båda mina pojkar och jag tänker gotta ner mig i soffan. det är nu man skulle haft motionscykeln.


eller lite karaktär.

No comments:

Post a Comment