Monday, May 30, 2011

monday, monday, not a fun day. so far

hittills idag har jag hunnit;

. få tokspel på skituppgift i social omsorg.

. önskat att sambons och kiddots semester kunde väntat en vecka till så att jag hade hunnit plugga färdigt denna kursen.

. haft dåligt samvete över ovan tankar.

. serverat frukost.

. svurit över miljoner kilo sopor under vasken.

. slitit på mig promenixkläder och stormat ut ur lägenheten med tillhörande ingenslängningav dörr så att ringklockan plingade.

. gått halv mil.

. hittat lös hund som inte ville bli hittad och som försvann när jag försökte hitta någon i grannskapet som var hemma.

. skickat mail till lokalradion angående hunden så att den kan bli upphittad och få massor av husse och matte pussar.

. duschat.

. mått dåligt över stackars bortsprungen hund.

så nu har vi bara en massa annat kvar.

skriva handlelapp och matsedel, klä på oss kläder man kan visa sig ute i, packa väska, packa in oss i bilen, köra och handla motionscykel (nej, ingen morsdagspresent, vill jag ha den får jag köpa skiten själv, så det gör jag.), handla mat, stanna till hos mormor och hoppa oss trötta på studsmattan och äta oss mätta på fika som vi ska handla.

och någonstans där på vägen måste jag stanna till i skolan och lämna superviktigt papper inför apu information på sjukhuset nästa vecka (nerver, nerver, nerver), hur ska jag över leve stressnivåerna den här sommaren.

känner mig illamående.

nu; lunch.

No comments:

Post a Comment