Thursday, May 05, 2011

Otursdag.

min dag börjader bra med en killer löprunda, dusch och frukost. sen tog jag alla dom mumsiga muffinsen jag smällde ihop igår och knatade mot biljäveln vars batteri var stendött. fick total panik, skulle vara i skolan tre kvart senare och hade ingen bil. ringde och bölade till mamma som skickade vidare mig till hennes sambo så att jag fick låna hans bil. det gick. med nöd och näppe. skum bil.

råkade ut för ett vägarbete också men lyckades ändå komma till skolan endast fem minuter för sent.

seminariet gick bra.

sen stack jag hem till mamma och fixade födelsedagspresent till svärmor.

någon fika blev det inte, för dom ligger kvar i min bil, som är på verksstaden och blir laddad. undrar om det finns några kvar eller om mammas sambo och hans kolleger har varit sugna.

No comments:

Post a Comment