Wednesday, September 21, 2011

12.04

jag har kokat kaffe, spillt ut hälften på mig själv, funderat på att måla om tånaglarna ett okänt antal gånger.

0 nya mail

jag har ätit upp vad som fanns kvar av tårtan sen kalaset i helgen, kladdat in ansiktet i den där masken som ska vara så bra men som luktar rutten tång.

0 nya mail

har sett första avsnittet av unforgettalble och kan inte bestämma mig för om det var bra eller bara sådär.

0 nya mail

just nu sitter jag och velar mellan att a. färga håret mörkare eller b. slänga i en blondering för att ljusa upp det och sen slänga i en ljusare röd toning. den där never ending hår frågan.

bah.

0 nya mail.

*dör*

2 comments:

  1. LJUSARE! Jag är emot allt vad mörkt heter, speciellt på hösten, det är då man ska spraka!

    ReplyDelete
  2. Jag håller egentligen med dig, men jag har äntligen fått normalbra skick på håret och är livrädd att återgå till tuggummibarr igen. men nu när det faktiskt mår bra kanske man ska våga ljusa det bara lite. och så snabbt som bara den i med RÖTT.

    ReplyDelete