Tuesday, September 27, 2011

tisdag

helgen på jobb gick fort och över förväntan. som vanligt. det blir så när man trivs. gårdagen spenderades med näsan i kurslitteraturen som äntligen dykt upp på lokala biblioteket. det kändes lite stressigt där ett tag, men det löste sig. känns nästan som om jag ligger lite före i planeringen nu. kan knappt fatta att det är sista kursen. kan ni fatta att sen är jag färdig u-n-d-e-r-s-k-ö-t-e-r-s-k-a! det trodde jag aldrig.

min exemensgåva till mig själv blir en rosa usk nål. och allt annat jag tänker köpa de närmsta månaderna. det är bra att ha något att skylla på när jag kommer hem med nya kläder och sambon undrar om jag verkligen får plats med det i garderoben. då är det bara att slänga fram examen. världens bästa trumfkort liksom.


nu ska jag njuta av lite guilty pleasure tv. top chef - just desserts och sukta efter gottis.

No comments:

Post a Comment