Tuesday, September 06, 2011

ehrm..

jag vet inte vad som händer i världen. folk blir bestulna på sina varmkorvar, hollywoodfruar tar hål i sina små, små barns små, små öron och skyller på nannyn, ekonomin går åt skogen och det orkanar i new york.

och beyoncé ska ha barn. det är väl fint.

vad som pågår i mitt liv just nu vet jag inte, men det gör migg uppenbarligen för upptagen för att hinna med att blogga. just idag har jag varit i skolan, tränat lite trots förkylning, skrivit lite arbete och just nu bakar jag bröd. och bloggar.

så jag vet inte varför bloggen blir lidande. antingen är det för att jag hittar på för mycket att göra, eller så är det så att jag inte känner att jag har något tillräckligt viktigt att säga. ni vet, jag är inte så jäkla intressant, tyvärr. fast jag gärna vill vara det. jag vill att ni ska hänga med mig här och tycka att den här tjejen, fan hon har ju allt. hon är söt (kanske någon av er tycker), hon är ju riktigt smart ibland (kanske ni också tycker, eller iaf någon. kanske. mamma?), hon skriver hyffsat bra och hon är rätt kul. hennes liv är kanske inte sådär jätteintressant, men hon är som en tjejkompis, kul att vina och snacka skit med. som ett stort övernattningsparty vill jag att bloggen ska vara. med öl och pizza liksom. vegetarisk såklart till hannah och om någon mer inte käkar kött. frida och barnen vill säkert också ha pizza och kidsen kan få läsk och lina, hon kan få en whiskey. och balfiebanan kan också få nått gott, om han och hans matte majsan vill hänga. systeryster, hon får alkofritt, för se hon ammar ju fortfarande den lilla, lilla.

och ni andra, ni är också sååå välkomna. men jag känner ju inte er, så kan ni inte berätta?

jag tänker göra som vissa andra (way större) bloggare och fråga vem ni är som vill hänga här och mysa? och på samma gång utsätta mig för major skäms om ingen kommenterar.

så pliiis?

No comments:

Post a Comment