Thursday, September 22, 2011

det hjälper inte att det är grey's ikväll när resten av dagen suger.

hittills kan jag inte säga alltför mycket positivt om denna dagen. vädret är trist. huvudvärken from hell är på återbesök och det känns som om en armé av pytte-pyttesmå djävlar slår direkt på min alma mater med rödglödgande små spjut. dessutom har vi precis avverkat 45 minuter i väntrummet hos tandläkaren som var sjuk. dom hade tydligen ringt till min sambo och pratat in ett meddelande, trots att hemnumret och mitt mobilnummer också finns hos dom nöjde dom sig med att flera gånger ringa hans nummer och prata in meddelanden. han jobbar natt. han sover nu. jag blir så trött. att tanken på att prova något annat nummer inte slog dom gör mig ännu tröttare.

och på biblioteket kan dom fortfarande inte svara till när min bok dyker upp.

jag är så trött och har så ont i huvudet att jag känner för att lägga mig ner på golvet och gråta som en väldigt ynklig varelse. jag hoppas att detta bara är en släng av gruvlig pms och att jag snart är mig själv igen.

hata denna tordagen.

No comments:

Post a Comment