Monday, December 05, 2011

Igår var ingen vanlig dag, för det var min födelsedag!

vi firade i lördags med glöggfika och mys och en massa med paket;

fina iste flaskor som bara ska stå i min hylla och se just fina ut.

fina, fina smycken.

snyggaste skorna. jag kan t o m köra bil i dom - ett och annat kärringstopp. win!

brödlåda, kaklåda, te låda och kaffelåda till framtida huset.

saker som kommer med posten så småningom och en peng till dom röda jeansen jag suktar efter.

och snygga rockish tishan. Dessutom fick jag nytt skal till ajfånen, men det måste bytas eftersom det var ett sånt där sladdrigt gummi "skydd" som inte skyddar ett dugg. lätt att bli lurad när man inte ser det förtal man har plockat upp det ur förpackningen. och pengar och choklad.

en ytterst lyckad födelsedag måste jag säga. tack till alla som gratulerat, gett presenter och på andra vis förgyllt min dag och helg.

No comments:

Post a Comment