Sunday, December 18, 2011

oh, sweet soffelock.

idag har vi inte varit alltför produktiva. eller jo, jag skickade ner sambon för att handla kvällsposten. men jag kände att jag var tvungen att ta igen mig lite efter gårdagen, då jag städade, fixade och for runt som en hamster på speed. jag förtjänade liksomen soffliggardag idag.

imorgon får vi ge oss ut tillsammans med resten av sverige och försöka hitta dom sista klapparna och jag ska försöka muta någon att följa med till ikea på tisdag.

men resten av kvällen tänker jag tillbringa med att smörja in mina torra, fnasiga fossingar i litervis med locobase och gona in dom i mina röda snögubbe raggisar och spela monopol på ajfånen. nya beroendet. kanske för att jag är så himla bäst på det.

något måste man ju vara bäst på.

No comments:

Post a Comment