Friday, December 16, 2011

*sigh*

vaknade i natt och spenderade ett par timmar med att vrida och vända på mig. resten av natten blev orolig, men vad gjorde det när dagen skulle fyllas med roligheter.

shopping. älskar shopping.

blev dock en miss att jag missade kicks nagellacken, dumt. midnattsblått och guldgrönt och det grafitgråskimmrande. vill ha. så går det när man är dum i huvvet.

anywho, blev det några julklappar? nej, knappt. däremot en talande yoda. och den enda som det är panik med är syster yster.

nu går ögonen i kors och jag längtar efter soffan, men en stund till får jag dras med svärmors baksäte. och sen har jag inte tid att soffpotatisa mig, för sen får jag sätta fart och slå in dom julklappar som faktiskt är handlade.

och tjejen på only undrade om jag skulle ut i helgen. ha, vilket skämt.

No comments:

Post a Comment