Saturday, December 03, 2011

Imorgon är ingen vanlig dag.. tralalalala..

nej, imorgon är ingen vanlig dag. imorgon för 25 år sedan föddes jag, ser'ru. så det är viktig dag. men eftersom jag jobbar imorgon (det har jag i och för sig gjort idag också, men det passade ändå) så har jag firats av mina föräldrar med respektive + mina kära syskon, redan idag. så mycket fint jag har fått, men det får jag visa en annan dag, för jag är helt slut. men det har varit en fin kväll.


jag är tacksam för min fina familj.


men en sak har jag inte fått och det har jag önskat länge. ett porträtt av fina anna. nu senast har hon ritat av katta, karin och mirijam och hon är så otroligt duktig, vilken upplevelse vad. själv får jag bara se mig själv på halvdassiga kort som jag själv tagit.

nu ska jag njuta av lite gott och en natts sömn innan jag beger mig till jobbet igen.

No comments:

Post a Comment