Tuesday, December 20, 2011

ynkeli ynk

helgen har spenderats med att vara magsjuk. skittråkigt. pun intended.

idag skulle vi behöva sätta oss i bilen och göra något. handla storpack tvättmedel, fixa fram lite hårfärg till min mer än gräsliga utväxt, fylla på godisförrådet och kanske hitta något fint till syster yster. men det verkar som att jag inte har kurerat mig helt.

tanken på mat får det att vända sig i magen, cola light är just nu det enda som känns acceptabelt. altför hastiga rörelser och/eller får långa stunder stående gör att det känns som om jag åker bergochdalbana samtidigt som någon kör radiobilar i mitt huvud. så jag är ganska mycket fast i soffliggande just nu.

det suger.

men det är ju trots allt jobb imorgon, så det bästa är kanske om jag försöker återhämta krafterna till dess. och äta något. men vad. vad brukar ni äta när tanken på mat får er att liksom småkräkas i munnen?

No comments:

Post a Comment