Friday, December 09, 2011

jag vill bara ta och visa er en sak.

att jag är lite speciell, det kanske dom flesta vet. att jag har växt upp med massor och massor av böcker, det är ett ganska känt faktum. jag älskar böcker. mitt kid är trots idoga försök inte ett dugg intresserad. om det inte låter och blinkar förstås. han föredrar tv:n. bortskämda unge.

böcker är något alldeles underbart, det hoppas jag att han snart förstår. det är en alldeles speciell värld man får kliva in i, där ens egen fantasi får spelrum, där man kan få försvinna bort en stund, ta del av andras liv och äventyr.

böcker är kort sagt helt jäkla fantastiska.

så om ni liksom jag tjuvläser era barns bilderböcker, eller har ett barn som tvärtemot mitt ä l s k a r böcker.



då ska ni kolla h ä r. bokunge, en hel värld av böcker.

nu har dom dessutom världens bästaste tävling på gång. missa inte:


så, vad väntar ni på?

No comments:

Post a Comment