Sunday, October 16, 2011

den dära ladan alltså.

nu när jag sitter och slösurfar grejer till kiddots rum (och resterna av vårt redonculously tråkiga hem) hamnar jag gång på gång på pottery barns hemsida (eller på potterybarnkids eller potterybarnteens). nu tänker ni säkert att det var ett evigt tjatande om det här jäkla pottery barn. och ja, jag vet att det är det, särskilt när affären inte ens finns i sverige (dom skickar varorna hit om ni har ordentligt med pengar, men det kanske man som jag inte har och då får man fortsätta drömma och inspireras) men kolla in sötaste saken;
ett litet skrivbord för laptopen som man har i knät (på golvet, i sängen, wherever) och som har en massa fiffig förvaring inuti. vilken grej alltså. ett sånt vill jag ha.

nämnde jag att man dessutom kan få dom i olika färger o c h med valfri text på ovansidan, sitt namn eller så. bara 564 kronor. det trista är ju frakt och tull som tillkommer, annars hade man ju lätt haft råd med en sån är toppensak. det hade varit kanon för mig som alltid överhettar datorn genom att glömma den i soffan eller på sängen.

lovar dessutom att sluta tjata pottery barn när någon kan komma med förslag på likvärdig butik i sverige (eller i eu, men slipper väl tullen då har jag för mig).

No comments:

Post a Comment