Saturday, October 01, 2011

macho, macho man.

jag har aldrig varit ett stort fan av mustascher. alltför stora och buskiga blir lätt associerade med läbbiga gubbar och 70-tals gay porr. för mig alltså. ymca och sånt. och detta säger jag utan några som helst homofobiska tendenser, just so you know. fritt land och allt liksom.

men tom selleck. han är ju bara för het i sin mustasch. en av få män som kan bära upp så mycket hår på överläppen. någongång på sena 90-talet när man kom hem från skolan gick gamla repriser av magnum och jag drabbades av världens största tonårs-crush. små shorts och världens manligaste macho mustasch (jag menar, till och med killarna i vänner var impade, remember?).

mina tonårs drömman <3 (med lorenzo lamas (från renegade) och macgyver på hedrande andra och tredjeplats.


om man gillar mustascher kan man ta sig en titt h ä r 

No comments:

Post a Comment