Saturday, October 29, 2011

redonkolously booring.

ok, jag erkänner. jag är skittråkig just nu. jag bara myser med familjen, tittar på tv och virkar rutor. och virkar rutor. och virkar lite fler rutor.

fast igår var vi på ikea och åt billig mat/fika och handlade ljus. hittade dessutom världens finaste kakmått i form av svenska skogsdjur. jag menar, pepparkaksälgar och igelkottar slår ju gubbar och bockar med hästlängder och dom tråkiga stjärnorna och hjärtanen ska vi inte prata om.

köpte julpapper också och pepparkaksdoftande ljus. så jag känner mig redo. julen; bring it on!

men först halloween. själv ska jag tillbringa den med att titta på halloween avsnitt av oräkneliga serier, kanske en eller annan skräckrulle (får passa på ikväll när sambon sover hos oss, jäkla skit det där med nattjobb alltså) och virka lite fler rutor.

No comments:

Post a Comment