Saturday, October 08, 2011

slow saturday.

sitter och slösurfar och känner hur shoppingsuget kniper till. men det finns ju ingen anledning att köpa grejer till ett hus man inte har. det får mig att känna mig aningen låg faktiskt. det känns som om det aldrig kommer att bli vår tur.

men nu ska vi inte dröja oss kvar vid så tråkiga tankar. cheesecaken står på kylning, kaffet är i muggen, kycklingen ligger och tinas och all in all är det en hyffsad lördag.

fick till och med tummen ur och skruvade av mojängen på kranen som varit full med kalk och sprutat ner hela köket varje gång man satt igång den. nu ska jag bara få tummen ur och mörda den där flugan som envisas med att sätta sig på mig hela tiden. sen är det dags att börja tänka på lite mat.

och sen ska jag försöka hitta lite inspiration och glöd till ny bloggdesign. men jag är för tråkig. så om någon erbjuder sig att hjälpa till är jag inte den som tackar nej, ok?

No comments:

Post a Comment