Monday, January 10, 2011

18.33

Landade på H&M en sväng med Syster och mamma förut. Hittade en bh och en kofta på rea. Vi gillar rea. Och eftersom bh:n var blå behövde jag ju matchande trosor på det. Det går ju inte med vita eller svarta. Tänk om jag blir påkörd på gatan och behöver åka ambulans till akuten och dom måste klippa upp mina kläder och jag har omatchande underkläder där under? Nej, så sunkigt kan man inte ha det. Så det slutede med att dom tre ynkliga trosorna jag drog med mig till kassan var dyrare än vad koftan och bh:n var tillsammans. Jag vill inte verka snål, men det kändes ju bara fel.

Så hädanefter är det endast svart eller vit bh som inhandlas i detta hemmet. Så att vi kan köpa billiga trosor till. Typ på Ica Maxi. Eller COOP.

För hur jäkla kul är det egentligen att köpa underkläder?

No comments:

Post a Comment