Friday, January 07, 2011

20.43

Sitter och lyssnar på Mt. Desolation och inser att det snart är dags att packa ihop sig, tvätta av ansiktet och krypa till sängs. Med en bok såklart. Jag tänker inte sova klockan nio en fredag. Det fattar ni väl. Haha.

(Gissa om jag kommer att somna 21.13 och jisses, jisses vad gott jag ska sova).


Imorgon ska vi tvätta (tvi , har ett major mountain sen tvättmaskinen kapsejsade) och vi ska tömma bokhyllan och tvätta av ALLT.

Och just nu sitter jag och retar mig till vansinne för att jag bara köpte en pall idag. Fan. Hade behövt en till. I datorrummet. Där jag ska fotografera. Fan. Kommer att gräma mig hela natten. Varför fattade jag inte det på en gång.

Gissar på att jag kan glömma att den är kvar till nästa gång jag hamnar i Big City.

Hittade dessutom världens finaste gröna stolar, som jag med ett litet knip i hjärtat fick lämna kvar eftersom jag inte har plats till dom.

Men mer om mina fynd en annan dag.

No comments:

Post a Comment