Tuesday, January 11, 2011

Tuesday

Sitter och lallar med till Spotify musiken. Har precis tränat och slängt i mig dagens frukost. Efter en hektisk natt känner jag mig ändå ganska under kontroll. Lilleman vaknade vid kvart över ett av att han hade hostat och kräkt ner hela sängen. Så upp med kiddot och tvätta av, tömma sängen och lägga över sagda kiddo och hans hundra kompisar i stora sängen. Sen skulle vi försöka somna om, men jag behövde gå på toa och då ville Lucas ha vatten och sen försökte han finta mig i vardagsrummet och få mig att sätta igån Svampbob. Halv 2 på natten? Unge, är du inte riktigt klok. Så jag insåg att om vi skulle få mer sömn, någon av oss, så var det bara till att bädda om i hans säng och få honom på plats. Och mycket riktigt, halv tre sov vi båda gott igen.

Så nu måste jag kila ner i tvättstugan och hämta upp nattens smutstvätt, sen ska det sättas igång och skrivas.

No comments:

Post a Comment