Saturday, January 29, 2011

family fun

vi har varit och hälsat på pappa och hans familj hela dagen. jag och kiddot begav oss iväg i morse och hämtade upp syrran och sen körde vi till byn. fika, lek och glada skratt har stått på schemat. det har helt enkelt varit en bra dag. dock blev jag akut trött och sov en sväng på eftermiddagen och kiddot blev ledsen när det var dags att köra hem, men det är sånt som händer.

och någonstans mitt på dagen upptäckte jag att känslan av att ha glömt något hemma var alldeles riktig. kameran. det är typiskt. måste skaffa en väska som jag får plats med allt i. det är inget kul att dra med sig fyra olika väskor och kassar för en dagstur två mil bort.

men nu är jag trött och känner att en tur till sängen snart är det enda vettiga. och så längtar jag efter våren så att jag kan sluta vara så trött hela tiden.

No comments:

Post a Comment